4 Haziran 2014 Çarşamba

Naza Yeni Kumaşlar VE Pratik Kız Çocuk Yazlık Elbise Dikimi

Baykumaştan gelen son bebek kumaşlarıyla Naza bir kaç parça bir şeyler diktim. Kumaşlar o kadar güzel ki tam çocuklar için yumuşacık harika penyeler :)



 Boyundan bağlamalı elbise çok pratik , kalıpsız , özellikle dikişe yeni başlayanların rahatlıkla dikebileceği bir model  oldu. Elbise iki parçadan oluşuyor , alt etek kısmını kloş olarak biçtim.Üst parçada 
ise çok hafif bir kol oyuğundan başka hiç bir şey yok.




                                                    Alt ve üst gövdeyi düz dikişle  birleştirdim.


                              Kol altında biye ya da  bant yok sadece kumaşı iki kez katlayıp içine kıvırıp diktim.



                   Yakayı aynı  pantolon- tayt dikiminde  bel kısmında yaptığımız gibi    kıvırıp diktim.Yine kendi  kumaşından diktiğim ince bandı çengelli iğne ile körükten geçirdim.





                          Bandı biraz uzun tuttum , böylelikle her iki yanından fiyonk yapabiliriz.Aynı modelden bir tanede kendime  pembe bir bluz diktim ,bir sonraki yazımda bizi anne- kız yeni takımlarımızla görebilirsiniz.



                                          Bunlarda baykumaşın bebek kumaşları . Sırada uğur böcekli olan var :)

                                                                            SEVGİLER :)



18 yorum:

  1. bayılıyorum sana ya . emeğine sağlıkç en büyük hayalim benim de hep sölemişimdir sana yorumlarımda dikiş dikebbilsem de keşke kızımla takım giyinsem . :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ucundan bir yerlerden yavaş yavaş başla yaparsın sen :)

      Sil
  2. ne kadar güzelmiş tekrar çocuk olasım geldi :)
    Bu arada bloğumda çekilişim var herkesi beklerim :**

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş.renkler canlı naz a da çok yakışır eminim.güzel günlerde kullansın güzel kız :))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar yasemin hanım
    Güle güle giyinsin yavrunuz
    Her geçen gün anlıyorum ki dikiş dikebilmek hiç bir hobiye benzemiyor
    Şu an bende kızıma sizin elbiseye benzer pembe leopar viskon kumaştan dikiyorum.. Bir şeyler üretebilmek tek mutluluğum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok haklısınız başka hobilerlede uğraştım ama dikiş bir başka...

      Sil
  5. Allahım ya hepsi harika elbise süper olmuş ah bu kıslara dikilecek ne çok şey var...

    YanıtlaSil
  6. Benimde hayalim kızımla kendime anne-kız elbiseleri dikebilmek ama ben biraz sabırsızım ve sanırım el becerim de iyi değil.

    YanıtlaSil
  7. insan bu kadar mı pratik anlatır..dikiş dikmek benim için ütopya ama sen resmen benim kanıma giriyosun yaaa :( hayran oluyorum her ürettiğine mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ayy çok tatlısınız ...
      dikiş dikmek kadar kolay ve zevkli bir şey yok :)

      Sil
    2. ALICAM EN SONUNDA BİR MAKİNA..ANLATTIĞIN KADAR KOLAYSA ÇÖZERİM BEN BU İŞİ ;) KOLAYLIKLAR DİLİYORUM :-*

      Sil
  8. yasemin hanım bende kızıma dikmek istiyom bu elbiseden yanlız bir sorunum var penyeler çatırdıyor 9numara iğne kullan dediler yaptım dikiş arlarını uzun tut dediler tutttum olmuyo kızıma taytlar dikiyorum hemen dikiş patlıyor bendemi sorun var yoksa makine ayarındamı bilemedim yada püf noktasımı var overlok tek çözüm oda bende yok yardımcı olursanız sevinir bu arada yeni bloggerim bloğuma beklerim cmekli.blogspot elbiseler harika görünüyor yine döktürmüşsünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş aralarını uzun tut derlerken gevşek ayardamı dikiyorsunuz daha sık ayarda dikmelisiniz özellikle penye kumaşlar da çatırdama olur o zaman , ben genelde tansiyonu 3 te tutuyorum çok çeke çeke dikmemeyede özen gösterin , halen bir sorun varsa makineniz penyeyi dikmiyor diyebiliiriz özelliiğinden belki de

      Sil
  9. maşallah ya çok güzelsiniz.

    YanıtlaSil