9 Haziran 2014 Pazartesi

KOLLARI VOLANLI BLUZ

Geçtiğimiz günlerde diktiğim  siyah kolları volanlı  bluzun kalıbını yine kendi  eski bir bluzumdan çıkardım. Bu şekilde de kesip biçtiğim parçaları mulaj kağıdına aktarıp üzerinde dilediğim gibi oynayabiliyorum.



 Volanlı kol için 2  büyük  ve 2  küçük  toplam 4 adet  ay dede şeklindeki parçaları   eski bluzumun kolundan söktüm.



Yeni volanlar için eski parçayı siyah jarse kumaşın üzerine yatırıp  düzden kestim. Bu şekilde kesip kolun üzerine dikince zaten kol kendinden dalgalanıyor. Bluzumu de her zamanki gibi biçtim ama askılı kol kalıbına nazaran kolları biraz daha geniş tuttum çünkü volanların çok tepede kalmasını istemedim. Sivri gelen uçları tam koltuk altı bitiminde diktim , eğer fırfırların daha kabarık durmasını istersek daha diri bir kumaş (dantelde kullanabilir ) , volanların katlarını çoğaltabilir  ya da bu parçaları daha geniş tutup büzgüde yapabiliriz.




     Siyah beyaz viskon kumaştan diktiğim  maksi  leopar eteğimi daha önce ilk olarak burada paylaşmıştım.




                                       Maksi eteklerin en güzel tarafı kesinlikle böyle çimlere rahatça yayılmak :)



                                                          siyah volanlı bluz-  ben diktim
                                                    leopar maksi kloş etek - ben diktim

                                                                           SEVGİLER  :)



2 yorum:

  1. :) çok tatlı duruyor ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. ben de çok severim böyle volanlı kolları. çok şık olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil