5 Mayıs 2014 Pazartesi

SİYAH PUANLI TÜL ELBİSE

Bir gecede dikip hafta sonuna  özel bir gün için  hazırladığım  bu elbisenin kumaşını  buradan hatırlayabilirsiniz. 


Alt etek kısmı yine kloş olarak biçildi , üst gövde de astar siyah penye alt etek kısmında ise astarlık siyah jarse kullandım. Etek uçlarında herhangi bir kıvırma yok , çok düzgünce kesip bıraktım.Siyah süet portföy çanta burada vardı, onu da ben dikmiştim.


Bu tülü çok sevdim , ama yinede dikim sırasında beni sinir etti , sürekli kayıp kumaş arasında büzüşmesinden dolayı bazı yerleri defalarca söküp tekrar diktim .Şimdide aynı tülün beyaz ve pembe  renklerini Naz için sipariş verdim , çocuk abiyesi içinde iyi olur diye düşünüyorum.



                                                                    siyah elbise - ben diktim
                                                            siyah portföy çanta - ben diktim
                                                           altın sarısı kelepçe bileklik - choies



11 yorum:

  1. İyiymiş...
    ben bir gecede sadece cep dikebilirken,
    azmedince meğer neler neler dikilebiliyormuş.
    tembel miyim neyim yaw :))

    YanıtlaSil
  2. maşallah ne güzel olmuş çok pratiksiniz kol boyu hoşuma gitti daha kısası kumaşın dokusunu yansıtmazdı sanırım.
    özel günlerde güle güle kullanın diyeceğimde siz yenisini bir akşamda dikersiniz eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim
      kol boyunu aynen bende sizin gibi düşündüm kolsuz yapsam kumaş kendini göstermiyecekti , sanırım böyle daha iyi oldu :)

      Sil
    2. maşallah görmeyeli hiç değişmemşsnz hala çok güzelsiniz :) pantiyeli elbiselere zaten dycek lafım yok harika olmuş sizede çok yakışmış maşallah

      Sil
  3. çok beğendim bluz versiyonuda çok yakışmıştı elbise versiyonuda çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış.uzun kollu da çok hoş olur bilekte daralan.güzel günlerde kullanın :)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş aynısı bende düşünmüştüm :) bilekte daralan uzun kiloş kesimli sihay tülün altına zıt güzel bi renk en kısa zamanda yapcam ama :))) hergününüz ayrı güzel olsun başarılar....

    YanıtlaSil