24 Nisan 2014 Perşembe

SPAGETTİ ELBİSENİN YENİ SAHİBİ




Spagetti elbisenin sahibi 3. sırada yer alan eltanin olmuştur.

Diktiklerinizi severek takip ediyorum ozelliklede cantalarinizi

gfc ve g+ da elem burcu akcan adiyla takipcinizim

eltanin06@gmail.com

Benim gibi dogum sonrasinda dogumda almayip sonrasinda aldigi kilolatiyla basi belada olup elbise giymeyi seven birine
Uygun bir elbise

umarim bana cikar
cikmazsada kazanan guzel gunlerde giysin isterim

iyi gunlerde sevgiyle kalin yasemin hanim...


En kısa zamanda açık adres bilgilerinizi osmozkadini@hotmail.com  mail adresime bekliyorum .
          İyi günlerde kullanın , şansınız daim olsun :)


3 yorum:

  1. amanın ben kazanmışım kaç gündür çocuğın hastalığından bakamıyorum hiç bişeye bugün göz atarken gördüm çok sevindim
    bu ilk çekiliş hediyem olacak çok mutlu oldum
    teşekkür ederim

    bilgilerimi gönderdim mailinize

    YanıtlaSil