27 Nisan 2014 Pazar

SİYAH - BEYAZ HAFTA SONU

Pazar günü güzel havanın tadını çıkarıp akşam geç saatlere kadar gezdik , eve döndüğümüzde Naz artık yorgunluktan bayılmıştı.



                           Naza son diktiğim    siyah tuniği bu seferde içine beyaz uzun kollu bir penye ile beraber                                                              kombinledik. Kumaşı hatırlarsanız baykumaşın penyelerindendi.                                        


Siyah - beyaz  kaplan desenli trikoma geç de olsa hafta sonu kavuştum.Sanırım artık sonbahara kadar bu trikomu giyemeyeceğim çünkü Antalya da uzun kollu sezonu kapanmış durumda , havalar gerçekten çok ısındı.



Trikonun aslında orjinal hali bu şekilde değildi , boyun kısmı kapalı ,tuhaf bir modeli vardı.Orjinal haline buradan bakabilirsiniz.Bana çok sıkıntı vereceğini düşündüğüm için yakasını bir güzel oyup dikiş yerlerine terzide reçme yaptırdım.



  Beyaz pantolonumu geçen sene yine ben dikmiştim , genelde üzerine uzun şeyler giymeyi tercih ettiğim için bu                                                                                                    triko ile iyi durduğunu düşünüyorum.




                                                        Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

                                                         beyaz pantolon - ben diktim
                                                yılan derisi desenli çanta- ben diktim
                                                      Naz siyah tunik - ben diktim - baykumaş
                                                    kaplan desenli triko-rosewholesale
                                                                 bileklik- choies



1 yorum: