21 Mart 2014 Cuma

BEYAZ , PUANTİYE VE LEOPAR

Dün gece yaklaşık 45 dakika içinde 4 parça eteği biçip diktim. Nazda erken yatınca işler daha da kolaylaştı.Eteklerin sadece etek uçlarını kıvırıp, kemer lastiklerini dikmek kaldı.Beyaz olan kumaşı Nazla kendime takım olarak yaklaşık 1.5 metre orta kalınlıkta likralı kot kumaşından diktim. Kemer lastikleri dikerken içlerine  birer de beyaz astar koyucam . Bu tarz diri kumaşlarda kloş eteğin kabarık hali ve duruşu hoşuma gidiyor.



Bu kumaş benim için biraz hayal kırıklığı oldu. İçini astarladığım halde duruşu biraz sönük kaldı . Sanırım kumaşının saten olmasından kaynaklandı , ona da bir çözüm bulurum diye düşünüyorum :)




Bu etekte yaklaşık 2,5 metre pamuklu viskon bir kumaştan çıktı. Eteğin boyunu her zamankinden yaklaşık 4 cm daha uzun yaptım . Yerleri süpüren maksileri çok seviyorum , hatta mümkünse ayakkabı filan da gözükmesin :) Kumaş ayı zamanda esnek bir viskon olduğu için belini de rahatça oturttum. Bu kumaşı almaya giderken aslında benim aklımda puantiyeli bir şeyler vardı , ama leopar görünce gene dayamadım .

                                                                         SEVGİLER :)


8 yorum:

  1. Günaydın yasemin hanım puantiyeli kumaş için iç kısmına 3-4 kat duaklık tül dikin daha kaparık olacakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneriniz için teşekkür ederim ama beni o tarz kumaşlar çok kaşındırıyor :((

      Sil
  2. leopar etek harika! :))

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel ama ben leopar diyorum.bide uzerinizde gormek lazim hepsi farkli guzeldir.pelin

    YanıtlaSil
  4. Ya biliyorum 3526541 defa anlattın biliyorum ama 1,5 metre kumaştan bu uzunlukta bi eteği nasıl biçtin bi daha gösterir misin. çapraz mı koyuyorsun eteği. çünkü öyle koyunca eteğin boyu kısa oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Ya biliyorum 3526541 defa anlattın biliyorum ama 1,5 metre kumaştan bu uzunlukta bi eteği nasıl biçtin bi daha gösterir misin. çapraz mı koyuyorsun eteği. çünkü öyle koyunca eteğin boyu kısa oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizin dediğiniz gibi yapsaydım eteğin boyu kısa olurdu umarım yine kısa bir zamanda bununla ilgili bir post daha hazırlayabilirim çünkü bu şekilde anlatmam biraz zor olacak :(( kloş eteğin mantığını çözünce kumaşı her şekilde değerlendirebiliyorsunuz

      Sil