16 Şubat 2014 Pazar

SİYAH BEYAZ BLUZ

Bu yazımda bahsettiğim henüz tamamlanmamış olan siyah beyaz desenli bluzun yaka bandını bitirip ,boyunuda ayarlayınca bir hevesle hemen giydim.


Kol ,etek ucu ve yaka ağzında siyah jarse kullandım. Benim kullandığım jarse kumaşçılarda sandy jarse olarak geçiyor , genelde çok soruluyor özellikle bu yazımda tekrar belirtmek istedim.


                                                          Siyah beyaz bluz - ben diktim
                                                         Deri zımbalı çanta - ben diktim

                                                                        SEVGİLER ....


12 yorum:

  1. Diktiginiz kiyafetleri ve cantalara bayiliyorum en cokta portfoylerinizi. Elleriniz saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş ve yakışmış..)

    YanıtlaSil
  3. güle güle giyin elinze sağlık .
    bende yeni takipçilerinizzdenim:)

    YanıtlaSil
  4. ayşenin mutfağı - çok teşekkür ederim :)

    gulgoktuna- beğenemenize sevindim

    pembe gul - hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Çok begendim . :) çok da yakışmış. İyi günlerde giy. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şık ve Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim ellerine sağlık canım ( :

    YanıtlaSil
  8. yasemin hanım çok şık olmuş yine.... bende hep merak etmişimdir kullandığınız jarseji çünkü jarselere bakıyorum hep ince çok fazla esnek ve parlaklar...ama sizin diktiklerinize bakıyorum hem tok hemde şık duruyorlar....
    bakalım burada bulabilecekmiyim çünkü koskoca kumaşçılar değişik bir kumaş sorunca bakıyorlar insanın yüzüne.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalite kalite değişiyorlar birde mayoya benzer jarseler var onları zaten hiç tavsiye etmiyorum.

      Sil