4 Şubat 2014 Salı

ANNE KIZ KAMUFLAJ

Geçen sene kumaşçıda topun sonuna yetiştiğim ve çok beğenerek aldığım kamuflaj desenli kumaşdan ilk diktiğim bluzumu burada paylaşmıştım. Geriye çok az bir kumaşım kalmıştı  ne  yapayım diye düşünürken yine  Naza kısmet  tayt- pantolon tarzında bir şey oldu. 



Pamuklu olmayan hiçbir kumaşı Nazın cildine direk olarak temas ettirmiyorum , bu taytın içine de pamuklu bir külotlu çorap giydirdim . Mıckey Mouse aplikeli  pembe bluz yine son diktiklerimden  burada vardı.




                                                                            SEVGİLER :)



11 yorum:

  1. Maşallah ona çok tatlı, bu arada kocaman olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Allahım şuna bak pozunu yesinler senin cimcime :) hemde en doğalından en güzelinden pozlar veriyo bu fıstık :) güle güle giysin cicilerini :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ebru , Ful atolye ve Nehir hanım çok çok teşekkür ederim :)) SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  5. her yazınıza kızınızın resmini koymak zorunda mısınız ?

    YanıtlaSil
  6. yasemincim ben sizi kızınla beraber görmekten çok mutlu oluyorum o kadar pozitif o kadar güzelsiniz ki böyle rahatsız olanların çıkması gayet normal bu arada neden blog deposunun yarışmasına katılmadın üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özel bir sebebi yok zaten geç haberim oldu.

      Sil
  7. süpersiniz Allah sizi nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil