2 Ocak 2014 Perşembe

YENİ YILDAN İLK KARELER VE BİZ

 Yeni yıla ne yazık ki son dört aydır peşimizi bırakmayan hastalıklarla beraber merhaba dedik.Naz resimlerde çok mutlu ve sağlıklı gözükse de 39 derece ateş ve iltihaplı boğazı ile poz veriyor aslında. Son yirmi gündür kreşe de göndermiyorum bu durumu atlatana kadar şimdilik evde. .Ama şükürler olsun ki en ağır şartlarda bile mız mızlık yapmayan ,kendisiyle mutlu ,  inanılmaz pozitif bir çocuk. 



Son günlerde kullandığımız ilaçların sadece bir kısmı. Artık prospektüslerini bile ezberledim.



 Son diktiğim zımbalı deri çantayı neredeyse her gün kullanıyorum.Üzerimdeki siyah taşlı triko dışında yine hepsi ben diktim kombini.




  Naz kalın leopar tayt  - ben diktim.
                                                     Siyah peluş yelek - ben diktim                                                      
                                                 Gri kalın çelik penye  - ben diktim                                                 .
                                                     
                                    

          Hayat tüm olumsuzluklara rağmen çok güzel . 
Lütfen gülümseyi unutmayın :)

                                                                                         SEVGİLER ....




14 yorum:

  1. Evet gülümsemek ve devam etmek lazım. Naz çok tatlı, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ayy canım benim mutlu görünsede halsizliği belli oluyo çok geçmiş olsun...benim kızda öyle iki hafta iyiyse üçüncü hafta mutlaka hasta oluyo :( kreşe göndermemek çözüm değil ben çok hasta olmadıkça gönderiyorum çünkü bağışıklık kazanmaları alışmaları lazım...şu varki son iki ay şuruplarla atlatıyoruz hastalığı yoksa 10 tane iğneyle atlatıyodu hastalığı kuzum...
    Neyse çok konuştum 2014 sağlık,mutluluk getirsin inşallah, çok şık olmuşunuz anne kız maşallah :) Mutlu bol dikişli günler Yasemincim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize artık ilaçlarda tesir etmiyor bünye antibiyotiğe o kadar çok alıştı ki yetersiz kalıyor artık şifayı bitkisel yollardan aramaya başladık :(

      Sil
  3. ah canım geçmiş olsun, dayanamıyorum ben de çocukların hastalığına. :( Allah şifalar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik olmayın Saadet abla çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Nazar değiyor bence kuzucuğa her seferinde maaşallh diyorum ama :) Keşke onlar hiç hasta olmasa yinede çok geçmiş olsun size umarım yeni yıl size sağlık mutluluk getirir :))

    YanıtlaSil
  5. İlk fotoğrafta ne masum durmuş Naz.Pozitifliğini annesinden almış olsa gerek.siz de her fotoğrafta gülüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakın bu konuda tevazu gösterimiycem gerçekten doğru :))

      Sil
  6. Allah sağlık versin o güzel gülüşü hiç eksik olmasın yüzünden canım. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun , yeni yıldan artık sadece sağlık bekliyorum, çünkü biz de 15 gündür aynı şekilde geçmeyen bir ateşle uğraşıyoruz, ve nihayet hem babasına hem annesine bulaştırdı küçük kızım hastalığı :( aman siz de dikkat edin
    Dikişler her zamanki gibi 10 numara

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun acil şifalar gelsin fıstığa İnşallah..

    YanıtlaSil