20 Ocak 2014 Pazartesi

ÜÇ PELUŞ

Hafta sonu peluş yelek , peluş çanta ve peluş çizme üçlüsünü bir araya getirip  öyle çıktım. Pazar günü gökyüzü  biraz pusluydu ama hava yinede çok güzeldi. 



Üzerimdeki krem rengi peluş kapüşonlu yeleği  bu siteden  sipariş  vermiştim.Yaklaşık 20 günde geldi. Üründen çok memnun kaldım yumuşacık hafif bir yelek .Beden konusunda da sıkıntı yaşamadım .Kalıpları dar olduğu için medium giyen biri olarak large beden sipariş vermiştim.




 Siyah peluş çantamı geçen kış dikmiştim. Çok sık  ve severek kullanıyorum. Çanta dikmeye başladığımdan beri çok  farklı  olmadığı sürece zaten  dışarıdan çanta almıyorum ..Henüz çok profesyonel olmasamda sanırım  yavaş yavaş  malzemeden anlamaya başladım 



                               

              Siyah scuba   ( dalgıç )  kumaştan olan bu pantolonu da iki sene önce dikmiştim . Zayıfladıktan sonra daha sık giymeye başladım .




                                                         Siyah peluş çanta  -  ben  diktim
                                                  Siyah scuba streç pantolon - ben diktim
                                                              Peluş uzun yelek - choies



11 yorum:

  1. Tam kışlık şeyler, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Scuba siyah kumaş pantolon için biraz bilgi verirmisiniz. Fermuarı filan varmı? Dar paçalımı? Cep çalıştınızmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hiç bir şeyi yok çok düz tayt gibi diktim .

      Sil
  3. çok yakışmış canım güle güle kullan benimde ürünlerim geldi türkiyeye ama buraya gelmesi için bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede kavuşmanız dileğiyle :)

      Sil
  4. çok hoş.çok da yakışmış.manzara da ayrı bi güzellik katmış.kartpostal gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sevgi hanım . Antalyamın her yeri kartpostal :)

      Sil
  5. :)) şanslısınız gerçekten. :))

    YanıtlaSil