20 Haziran 2013 Perşembe

MAYO KUMAŞINDAN PLAJ ETEĞİ DİKİMİ VE BİKİNİ SÜSLEME

El kadar bikini ve mayo fiyatları niye bu kadar pahalı olur hiç anlamıyorum.Hele kumaşçılardaki mayo kumaşı fiyatlarını görünce geçen gün aldığım bikini içime oturdu.Ama asıl sorun o bikiniyi dikebilmek şimdilik biraz zor olsa da kendimce değerlendirmeler yaptım yine bu sezon :)




Üst resimde görmüş olduğunuz üzerimdeki siyah bikinin sarı payetleri zamanla bozuldu ve döküldü.Bende bu sefer gümüş renkli metrelik payetlerden alıp elimle diktim.Aynı şekilde alt etek takımının kemer kısmını da yine aynı payetlerle süsledim.Dikerken şeffaf ip kullandım.







Dikiş makinemin mayo kumaşını dikebileceğini pek sanmıyordum dikebilme özelliği olduğunu öğrenince hemen siyah mayo kumaşı aldım ve ne zamandır arayıp bulamadığım mini plaj eteğini dikmeye karar verdim.Piyasadaki etekler ya çok fırfırlı yada fazla abartı  ve birbirine çok benzer şeyler.Kumaşı belimi ölçüp dümdüz kestim.Düz mini bir etek olarak tasarladım.Beline de lastik kullanmadan kendi kumaşından bant yapıp kemer görüntüsü verdim.



Kumaş çok kaydığı için mutlaka teyellenmesi gerekiyor ,ben bu kumaş için jarse iğnesi kullandım.




Göğüs kısmındaki altın sarısı düğmelerden bulabilirsem eteğin kemer kısmına da dikip hoş bir görüntü  olur  diye düşünüyorum.Yakın bir arkadaşım eski bikinilerini kalıp olarak kullanıp bu tarz mayo kumaşlarla harikalar yaratıyor bu yaz için biraz geç kaldım ama seneye kısmet olursa  mutlaka bende  deniycem :)

                                                                  HOŞÇAKALIN

27 yorum:

  1. SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de daha önce çok eski bir mayonun kumaşını(annemin gençlik mayosuydu deseni çok güzeldi fakat model 70 li yıllara aitti.)kullanarak kız kardeşime mayo dikmiştim.Ana hatları ile mayoyu dikip,piyasadaki mayo lastiği değiştiren terzilere kenarlarına lastik geçirtmiştim.Mayoda zor olan kenarlara lastik geçirmek diye düşünüyorum.Aklında bulunsun diye yazıyorum.Aslında dikilebilir...Ki mayoyu sen dikmezsen kimse dikemez canım ...Takipteyim diktiklerini beğeniyle izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynı yöntemi çevremde uygulayanlarda var çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için sevgiler :)

      Sil
  3. Benimde düz kahverengi bir bikinim var nasıl canlandırsam diye düşünüyordum.Fikir vermiş oldunuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahverengi bikiniye dore yada altın rengi payet yada takılar çok yakışır diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Çok cici olmuş iyi günlerde kullan :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzel şeyler dikiyorsunuz hiç anlamam ama merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim teşekkür ederim :)

      Sil
  6. daha neler yapacaksın çok merak ediyorum bravo

    YanıtlaSil
  7. ufak olabilri ama maharet ister!
    bravo valla

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir fikir ve çok hoş olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Ayh cok iyi bi fikir, elinize saglik.

    Peki bu mayo kumasinin asil adi ne? Yani kumascilarda ne kumasi diye satiliyor?

    YanıtlaSil
  10. bunu da yaptın ya bravo beni çok şaşırttın anneciğimmm :))

    YanıtlaSil
  11. siyah rengin sana çok yakıştığını daha önce de söylemştim, gümüş payetlerle de mükemmel olmuş, güle güle giy canım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. mayo kumaşının fiyatları ne kadar ? Kendime göre mayo bulamıyorum da alıp diksem mi acaba ?
    Bu arada çok maharetlisiniz yaptıklarınıza bayıldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben metresini 15 tlye aldım.Lastik kısımlarını terzide diktirip sizde yapabilirisniz tabii :)

      Sil
  13. az para ile harikalar yaratıyorsunuz....bende dikiş öğrenmek istiyorum ama bulunduğum ilçede bu kış dikiş kursu açılmadı, ama mutlaka öğreneceğim kendime kadar birşeyler dikebilmeyi çok istiyorum...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Yasemin bu postunu kaçırmışım. Şimdi gördüm ve çok hoşuma gitti. Etek gerçekten ihtiyaç oluyor ve sade şeyler zor bulunuyor. Güzel fikir ve güzel model güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba yasemin hanım bende sizin takipçinizim yaptıklarınızı çok beğeniyor fırsat buldukçada takip etmeye çalışıyorum size bir şe soracaktım yardımcı olursanız çok sevinirim benim bir iki tane mayokiniye çevirmek istediğim bikinim var alt ve üst parça arasına mayo kumaşı ekleyerek yapmayı düşündüm fakat mayo kumaşı bulamadım nette baktım nerden nasıl bulabilirim acaba ve bu bikiniyi mayokiniye dönüştürme konusunda başka önerileriniz varmı şimdiden çok teşk ederim mailim sevily85@mynet.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Yasemin hanım, ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Ben de günlerdir Internette mayo kumaşı arıyorum ancak Türkiye'de bulamıyorum. Siz kumaşları nereden alıyorsunuz? Sevgiler

    YanıtlaSil