22 Mayıs 2013 Çarşamba

ÜÇ PARÇA


1.Son  diktiğim gazete kağıdı desenli spor çanta modelinden bir tanede Marilyn Monroe  duck kumaşından  diktim.Sadece yan dikişleri ve askısı kaldı.

2.Puantiyeli kumaştan yazlık  bir elbise diktim.Ama ne yazık ki yaka kısmını bir türlü nasıl yapacağıma karar veremedim.Sanırım bir süre daha bekleyecek :)

 3.Beyaz dantel tül kumaştan klasik bir bluz diktim.İçine beyaz yada siyah askılı bir şeyler giyip beraber         kombinlemeyi düşünüyorum.  




                                Çantanın sadece askı bantları kaldı  son dikişleri tamamlayınca görüşürüz :) 

                                                         HOŞÇAKALIN ....


21 yorum:

  1. ellerine sağlık e döktürmüşsün canım bluz, elbise, çana hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  2. Elbisenin Bitmişini merakla beklicem çünkü çok hoş görünüyor. Dantel bluz süper bence siyahla kombinleyin danteli gösterir. Çantalarınıza diyecek yok zaten. Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. çokk güzelllerr..:)
    sağlıcakla kullanın..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi güzel ama beyaz dantel olan çok şık çok güzel olmuş canım özel günlerde bile giyilebilir bence. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. off çantaya bakarmısınız harika olmuş

    YanıtlaSil
  6. marilyni mereakla bekliyorum canım, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  8. çekilişime herkesi beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  9. harikalar canm ...ustasın..

    YanıtlaSil
  10. yasemincim ellerine sağlık çok güzel olmuş yalnız merak ettiğim bir şey var dantel buluzlarının yakasın kapalı yapmanın sebebi varmı içine atlet tarzı bir şey giyildiği için öyle dahamı şık duruyor yoksa kalıbımı öyle yada tarzınmı ama hepsi birbirinden harika parçalar güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , yok aslında o kadar kapalı değil bu beyaz dantelin yuvarlak yaka seviyorum ayrıca :)İçine atlet tarzı bluz giydiğim için yuvarlak yaka daha hoş geliyor gözüme :)

      Sil
  11. ellerine sağlık yasemincim, beyaz bluza bayıldım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. puantiyeli olan kimbilir güzel yüzünüze nasıl yakışacak

    YanıtlaSil