3 Kasım 2012 Cumartesi

Evde Platin Sarısı Saç Boyama

 


Merhaba Ben Yasemin Uzunoğlu,
YASEMİNİN DİKTİKLERİ adlı blogunun yazarıyım.
Aynı zamanda dikiş sever, tasarımcı ve moda ile uğraşan eski bir hostes ve  kızınında her şeyini kendi diken bir  anneyim :)
Son 8 yıldır saçlarımı evde kendim boyuyorum .Bu  yazım zamanında benim gibi kuaför mağduru olup , bir dünya parası .çöpe gitmiş olan arkadaşlara gelsin  :)  Şimdiye kadar bir çok bayana yol gösterip , yardımcı olmaya çalıştım. Geri dönüp teşekkür edenlerinin sayısını artık hatırlamıyorum.
Okumuş olduğunuz yazı 2012 yılında oluşturuldu ama ben sürekli güncelleyip, eklemeler yapıyorum. (2015)



Renk açıcı kullanmadan platin rengini elde etmeniz çok zor.Kolestonun yoğun renk açıcısı saç renginizi 4-5 tona kadar açar.İçinde mavi bir pudrası ve oksidan suyu var.Normalde 40 dk tutmanız yeterli ama ben 20 dakika tutuyorum,hemen açılıyor zaten saçım.Saç renginiz doğal ve az yıpranmışsa sonuç her zaman daha güzel oluyor.Boyama sonunda saç çok çiğ bir sarı deyim yerindeyse yumurta sarısı çıkıyor.Bu çiğliyi almak içinde hemen saçı yıkayıp kuruttuktan sonra palette 10*1 açık sarı küllü  kullanıyorum. Açma işleminden sonra palette ile boyamayı hemen yapabilirsiniz , beklemenize gerek yok . Unutmayın ki her saçta bu işlem aynı sonucu vermez alttaki ana renginiz çok önemli.



Bu boyayı o kadar çok seviyorum ki denediklerim içinde en iyisi diyebilirim.Sadece boyama esnasında hafif bir yanma hissedebilirsiniz o da içinde bulunan yoğun amonyaktan kaynaklanıyor.Bu boyanın da açıcı özelliği var çünkü.Açma işleminden sonra saçımı paletteyle tekrar boyuyorum ve açma işleminden sonra saçımda kalan turunculuğu palette küllü sarı ile  kırıyorum  ve sonuç platine yakın bir renk :) Küllü renk açılmış bir saçın üzerine uygulanırsa yeşerme , grileşme yapmaz ,özellikle belirtmek istiyorum. 






                                                   Daha net görmeniz için birkaç resim ekledim .




Ben bu açma  işlemini her ay yapmıyorum 3 ayda bir  uzayan diplerime  yapmam yeterli olmuyor ,aksi halde açıcı yani oryel saçınıza zarar verebilir.Mutlaka saçınızı kirliyken boyayın ( özel günlerinizde açıcı asla tutmaz ) Normal dip boyanızı palette 10*1 ile yapabilirsiniz. Uzun saçlarda eğer tüm saçı boyayacaksanız ikişer kutu almanızı öneririm , dip boyası için birer kutu yeterlidir.
Tüm işlemleri yaptıktan sonra saçınızda halen turunculuk kalmışsa tekrar palette 10-1 ile boyamanız gerekir genelde ilk açma işleminden sonra bu durum yaşanabiliyor.





                            BU YAZIMDA   platin sarı ile ilgili daha ayrıntılı  bilgiler bulunmaktadır .

                                 Ayrıca saç bakım önerileri ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.



Dikişe , tasarıma ve kendin yap fikirlerini seviyorsanız  buraya da bir göz atmanızı tavsiye ederim .

Dileyenler bana instagram adresimden de ulaşabilir.



LÜTFEN SİZE GERİ DÖNEBİLMEM İÇİN  ARTIK SORU VE MERAK ETTİKLERİNİZİ BU SAYFAYA DEĞİL BURAYA BIRAKINIZ. Bu sayfanın yorum yazma kotası dolmuştur.

Lütfen tekrar tekrar aynı  soruları sormayın , tüm sorulara yetişmem çok zor oluyor, size verdiğim sayfa linklerini özellikle okumanızı rica ediyorum.Aynı tarz gelen soruları yayınlamıyorum.



235 yorum:

  1. Ben de aynı şekilde boyuyordum platin kullanırken. İlk başta saçlaımda kızıl, kahve vardı çok şükür ilk boyattığım yerde kuaförüm yakmadan açmıştı. Adından tekrar gittim dipbyam için istanbulda yaktılar saçımı. ben de çok kızdım kendim boyadım ondan snra hep. palettenin senin kullandığın rengi ya da kolestonun açık sarısı açıyor benim saçımı da. Ağzına sağlık güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. en iyisini yapmişsın esracım :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Ya benim saçlarım çok kötü oldu, dip röflede yaktılar v yarısı koptu diyebilirm...

    YanıtlaSil
  4. o zaman yeni bir işlem yapmak için acele etme saçların dinlensin kopan saçın üstüne boya atmak yeni bir
    faciaya neden olacaktır,moralinide bozma :)

    YanıtlaSil
  5. Yasemin birde uçuş topuzunu nasıl yaptığını anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
  6. aslın da çok kolay miray saçımı yukardan sımsıkı topluyorum etrafına dağıta da dağıta tokalarla tutturuyorum ama benim saçım uzun olduğu için daha hacimli bir topuz oluyor ,tabii birde yılların el alışkanlığı var. :) Saç spreyiylede bir güzel sabitliyorum o saç 24 saat öyle kalır.Ama illa bir taşlı toka kullanırım aksesuar olarak .Senin için daha ayrıntılı bir post hazırlarım bir ara :)

    YanıtlaSil
  7. Postu sabırsızlıkla bekliyorum....umarım biran önce yayınlarsın.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar 4-5 ton demişsiniz ama koyu kızıl bi saçta uygulayınca ne kadar sağlıklı sonuç verir sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşım kızıl olan saçını bu boyayla açıp sarıya döndürmüştü. ayrıca kızıl saçlar için özel açıcılarda var.

      Sil
  9. Yıllardır kuaförlere dünyanın parasını akıttım. Sonuçtandan da memnun olabilsem keşke. Benim saçım koyu kestane ve boyalı halide platin değil ama saçlarım çok çabuk uzadığı için her ay dip boya yaptırıyorum. Şimdi açıcı ve boya ile dip boyamı kendim yapabilirmiyim acaba. Denemeye değer sanki... Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kestanede nasıl bir sonuç verir kesin birşey diyemem ama denemekte fayda var tabii sevgiler :))

      Sil
  10. Paletteyle boyandığında küllü olduğundan,yeşil bi renk almıyomu oda ? genelde bütün boyalarda tuhaf yeşilik mavilik oluyo ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif bir yeşillik oluyor önlerde o da 2 yıkamadan sonra akıyor zaten

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. merhaba bu platin ilac gibi geldi acikcasi. sacim acik kumral olmasina rahmen hicbirzaman tutturamadilar bu rengi .. fakat suan sacimda 01 boya var gecen hafta boyamistim bu islemi yapsam acarmi acaba sacimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tutar .Dediğim gibi kuaförler platin renk konusunda pek başarılı sayılmazlar .Yalnız saçınız uzunsa 2 şer kutu alın bol bol yedirin. baktınız yine hafif turunculuk kaldı 1- 2 gün sonra tekrar paletteyle boyayın.

      Sil
  13. omuzlarimdan asagida cok uzun degil saclarim birer kutu yeter saniyorum. cok tesekkur ediyorum. boyadiktan sonra sonucu yazicam mutlaka :)

    YanıtlaSil
  14. suan platin saclarimla yaziyorum:) sonuc mükemmel hatta acicinin uzerine boya surmesem bile olurdu o hali bile guzel bi sariydi turunculasma olmadi hic. saclarimin yipranmasindan cekinmistim cok ince telli saclarim cunku ama cok minik bi yipranma oldu belli bellirsiz her boyada oldugu kadar yani. kuaforlere doktugum o dunya paraya ve alamadigim sonuclara uzuluyorm simdi :) tesekkurler Yasemin hanim :)

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullanın o zaman platin saçlarınızı :) sevgiler ....

    YanıtlaSil
  16. saçım platin yıpranmış durumda diplerim ise siyah gecen kendim küllü kumral ile kırdım.sizin önerdiğiniz palette yi alıp sürsem diplere acaba nasıl sonuç alırım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip renginiz çok koyu tam olarak nasıl bir renk çıkar net bir şey diyemem .

      Sil
  17. sarıdan vazgeçemiyorum.kuaför de dünya paramı yedi üstüne saçımı yaktı.oyuncak bebek saçı gibi oldu.bol bol bakım yapıyorum.faydasız.diplerde acayip bet duruyor . öneriniz nedir. (sarıdan vazgeçemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kendiniz boyayın kuaförlere ne yazıkki bende hiç güvenmiyorum ama bir süre saçınızı boyamayın biraz dinlensin

      Sil
  18. Yasemin hanim sac renginizi cok begendim. Benim de saclarim koyu degil ve boyasiz. Sacim gur ve kalin telli, sac derim normal ama sacim kuru sayilir, bu sekilde bir sac da aciciya maruz kaldiginda cok sertlesir elektriklenir yanar diye biliyorum, ince telli saclarda platin daha iyi sonuc veriyormus. siz ne diyorsunuz bu duruma? saclariniz gayet gur gorunuyor ama ince telli mi? tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuyla ilgili bir fikrim yok ama benim saçlarımda ince telli ama yoğun.benim saçımda hiç yanma olmadı kendim çok dikkatli boyuyorum ki üst üste boyadığımda oldu :)

      Sil
  19. merhaba yasemin hanım yazınız çok hoşuma gitti denemek istiyorum saçlarım küllü sarı diplerime bahsettiğiniz gibi uygulasam kızıllık olur mu hangi kuaföre gisem kızıllık kalıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızıllık kalmaması için mutlaka küllü renkleri tercih edin .

      Sil
  20. fotograflardaki rengi kendinizmi yaptınız ana saç renginiz nedir acaaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet saçlarımı son 6 yıldır ben boyuyorum kendi ana rengim çok acık kumral

      Sil
  21. merhaba yasemin hanım saç renginizi çok beğendim.bende platin sarı sevenlerdenim.saçlarım sık röfleli en son diplerimi kendim açtım ilk defa koleston yoğun renk açıcıyla platin olmadı haliyle arada turuncu yansımalar oldu.üstüne 1 gün sonra syoss 9.5 küllü sarı uyguladım oksidan ı %12lik olduğundan.en azından turuncu yansımalar gitti hoş tatlı bir sarı oldu.bir dahaki ay palette denerim.umarım sizin saçınızn rengine sahip olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk seferde olması biraz zor zaten hele röfleli saçda.1- 2 denemeden sonra kesin olur merak etmeyin :)

      Sil
  22. merhaba sacım sıyah renge boyalı ve sarıya cevirmek istiyorum.kolestonun yogun renk açıcısını aldım.uyygulamayı saç uçlarını boyadıktan sonra kac dakka bekledıkten sonra dıpleri boyayım?yoksa tum sacı birden mi boyasam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diplerden başlayın tüm saçınıza bol bol yedirin ama sacınız siyahmış.Çok koyu olduğu için ne kadar açılır bilemem

      Sil
  23. merhaba :)
    saçımı kızıldan siyaha boyadım şimdi sarı istiyorum. kolestonun yoğun renk açıcısını aldım. Uygulama konusunda bir sorum var ilk önce saç uçlarına mı doğru uygulamam mı gerekiyor? öyle ise kaç dakika bekledikten sonra saç diplerine uygulamam gerekiyor?sac diplerine uyguladığımı kaç dakika bekletmem gerekiyor?

    YanıtlaSil
  24. öncelikle şunu belirteyim saçınız çok koyu renk açıcıyla kaç derecede açılır o konuda kesin birşey diyemem.diplerden saç uçlarına doğru 45 dk yeterli

    YanıtlaSil
  25. merhaba,ben saçımı 5 yıldır siyah kullanıodum,kuaförde açtlar ama saçımda kızıllıklar var ve ara ara platin renk var ama ben komple platin istiorum.dip rengimde koyu.bana yardım edermisiniz?saçımı yaktılar.tek renk platin istiorum.koleston yoğun renk açıcısıyla açıp palette açık küllü sarıyla boyasam olurmu?

    YanıtlaSil
  26. saclarim koyu kmral ve ben sacimin uclarini platin sarisi istyrm nasil olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcıyı sadece uçlarına sürün alümümyum folyo kullanabilirsiniz.

      Sil
  27. Merhaba yasemin hanım ben suan beş aylık hamıleyım, saç rengim kahve boya, yanlarda aralarda hafif beyaz teller var, doğumdan sonra bende platin istiyorum acaba nasıl yapabilirim,beyaz tenli ve kahve kaş rengine sahibim, sizce bana platin saç rengi mi platin rofle mi uyumlu olur, teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. bu konuda bir yorum yapamam sizin kendinize ne yakıştırdığınız ne istediğiniz çok önemli.Beyaz tenli olmanız platin saç rengi için bir avantaj tabii :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba yasemin hanım. Bu yazıyı sizi bulduğum için çok mutluyum. Benim istediğim saç rengi küllü sarı . Rofle yaptırdım ama istediğim gibi sonuç.alamamıştım . Suan saçım açık kahve gibi inanın ne olduğunu bende blmiyirum. Bundan iki ay önce boyadım kumrala aktı . Küllü sarı istiyorum aynı bu işlemi yapsam olurmu ? Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin olur. ama dediğim gibi uygulayın :))

      Sil
  30. merhaba yasemin hanım ben saclarımı sıyaha boyamıstım 3-4 ay once sımdı kızıl ıstıyorum bu renk acıcıyla acıp uzerıne kızıl yapsam tutarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin açılma olur ama kaç ton açılır onu bilemem deneyin bir isterseniz :)

      Sil
  31. mrb yasemin hnm ben ne yaptıysam olmadı tutturamadım bu rengi en son saçımı kestirdim yine tutmadı hep bir kızıllık var saçımda ne yamam gerekiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yasemin hanım

      Sil
    2. merhaba yasemin hanım benim saç rengim koyu kahverengi beyaz tenli ela gözlüyüm bende saçımı platin sarıya boyamak istiyorum dediklerinizi yapsam olurmu acaba

      Sil
    3. Fatma hanım yazıda anlattığım işlemin aynısını uygulayın kesin düzelir :)

      Sil
    4. Sevgili adsız :) büyük bir ihtimal olacaktır ama açma işlemi koyu renkte kaç ton açılır bir fikrim yok belki tekrarlamanız gerekebilir.

      Sil
  32. merhaba yasemin hanım benim saçlarım sarıya boyalı fakat ben platine yakın sarı istiyorum.koleston renk açıcı ve palette 10.1 i karıştırıp boyasam olurmu acaba diplerimde geldi nasıl uygulamam gerekir yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır iki rengi karıştırmıcaksınınz ayrı ayrı kullanın 45 dk bekletin her ikisinide.Yazımda zaten ayrıntılı olarak yazdım.

      Sil
  33. merhaba yasemin hanım öncelikle ben clemency bitkisel yoğun saç açıcı daha sonra küllü8.1 kullandm sadece şakaklarda hafif yeşillik oldu birde bunun üzerine röfle attırsam saçımda kopma yanma olur mu?

    YanıtlaSil
  34. merhaba yasemin hanım öncelikle ben clemency bitkisel yoğun saç açıcı daha sonra küllü8.1 kullandm sadece şakaklarda hafif yeşillik oldu birde bunun üzerine röfle attırsam saçımda kopma yanma olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze hanım bahsettiğiniz markalar hakkında hiçbir bilgim yok.Ama sarı saçta yeşillik yıkanınca akar.Röfle sırasında kopma olmasada çok yıpranır saçınız.

      Sil
  35. merhaba yasemin hanım bn öncelikle clemency yoğun açıcı ile daha sonra 8.1 küllü işe boyadım fakat şakaklarmda hafif yeşillik oldu nedense bu yeşiillik zamanla gider mi?birde bunun üzerine röfle atsam kopma yanma olur mu?

    YanıtlaSil
  36. Merhaba yasemin hanim ben gozde sacim acik sariydi 2 ay once normal bi siyah aldim boyadim simdi yikadikca akti biraz guneste koyu kahve gibi duruyo bende acmak istiyorum sizin kullandiginiz acicidan kullansam birazda olsa acilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtelemen 2-3 tonda olsa açılma olur diye tahmin ediyorum Gözde :)

      Sil
  37. Cok tsk ederim yasemin hanim sizi tanidigima cok memnun oldum ayrica verdiginiz bilgi icinde tekrar tesekkur ederim:)(GOZDE)

    YanıtlaSil
  38. selam Yasemin ben harfiyen yazdıklarını uyguladım çok güzel oldu ama dipler hakkında ne yapmam gerekiyor anlayamadım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzayan yeni saçlarına yani diplerine de aynı işlemi uygulayacaksın önce koleston açıcı hemen ardından palette.ama dikkat et diğer yerlerine boyayı bulaştırma özellikle açıcaya çok dikkat.EN İYİ SONUÇ İÇİN 25-27 GÜNÜ GEÇİRME :)

      Sil
  39. merhaba yasemin hnm yazinizi cok begendim bende tam saclarimi actirmak uzereyken ilac gibi geldi ama size sorum su saclarim suan sariya yakin ama pek acik deil rengim ve beyazlarim var diplerimde suanda oyle bu dediklerinizi yapsam nasil olur bana yardimci olun tesekkur ederim iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence saçınız bu işlemler için uygun çekinmeden boyayın :)

      Sil
  40. merhaba yasemin hanım. benims saç rengim kumral iki ay önce boyamıştım. bugün 110 eksrta aık elmas sarısı garnier ekstra acıcı yazıyor üstünde onu önce uyguladım sacıma 20dkk sonra yıkadım kuruttum sonra loreal 7.1 kumral küllü uyguladım ve sonuç hüsran :(( istediğin renk olmadı resimde cok güzel görünüyor ama uzaktan yakından alakası yok sonuçlan :( ben açık renk istiyorum sizin renginize yakın şimdi bana bi yol göstersreniz ??? böyle kalmasını istemiyorum. pınar altuğun saç rengi vardı ya açık küllü sarı ondan istiyorum o renk şimdi ne yapmam lazım bu durumda :(( şimdiden teşekür ederim hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ismini verdiğiniz boyalar hakkında hiçbir bilgim yok ne yazıkki :(( küllü kumral zaten çok koyu bir renk yanlış bir seçim olmuş siz aynen yazımdaki gibi kolestonla saçınız açın ve pallete 10 1 i kullanın ama pınar altuğun saçı röfleli yani arada ton farkları var palletet 10 numara çok açık gelirse palette 9 numarayıda kullanabilirsiniz.ama açıcı kullanmanız gerekiyor her halikarda :)

      Sil
  41. Merhaba Yasemin Hanım. Öncelikle saçlarınıza bayıldığımı söylemek istiyorum :) benim saçlarımda platin rengi ancak en son boyamda bir hayli kopmalar oldu :( bende bu söylediğiniz işlemleri uygulamayı düşünüyorum ancak sizin kadar şanslı değilim çünkü normalde koyu renk saçlara sahibim. Acaba yine de şansımı denemeliyim? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii tabii olur sonuçta açıcı kullancaksınız saçınızı 4-5 ton açıyor bu koleston yalnız daha sonraki dip boyamalarınızda dikkat edin açıcıyı çok dikkatli kullanın başka yerlere bulaşmasın boya yoksa kopma kaçınılmaz :)

      Sil
  42. Merhaba Yasemin hanım,
    Benim sacım boyalı,altın kahve ama açıldı bayağı.diplerim de siyah.Ben acik kullu kumrala boyamak istiyorum.sizin tavsiye ettiginiz aciciyla açıp ,kullu kumrala boyasam sonuc alır miyim sizce?
    Pelin

    YanıtlaSil
  43. merhaba saçlarımın uç kısmında açıcı var ve nerdeyse platin renginde diplerini aynı sizin gibi palette ile boyuyorum fakat kendi saç rengimden dolayı küllü renge boyamış olduğum halde turunculuk oluyor üstüne tekrar küllü boya ile cila yapmama rağmen. şimdi yukarıdaki uygulamanızı gördüm saçlarıma uygulasam saçımın uçları kopar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uçlarına uygulamayın büyük bir ihtimal kopma olmasada yıpranma olacaktır sadece turunculuk olan yerlere sürün

      Sil
  44. merhaba saçlarıma 2martta röfle yaptırdım ve dipler çıktı haliyle..dip boyamı kendım yapmak ıstıyorum renk açıcıyı boyayla diplere uygulasam zarar verirmi naısl yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  45. merhaba ben 2 martta sacıma röfle yaptırdım ama cok sıkı bir şekilde platin renginde. diplerden haliye çıktı. sizin önerdiğiniz açıcı ve boyayla dip boyası yapsam zarar verirmi diplere ? birazda içine saç kremi katmamı önerdiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2013/04/platin-sari-sac-rengi-ve-sac-boyama-2.html bu yazımda daha ayrıntılı bilgiler var bir göz atın isterseniz ayrıca saç kremi katma konusunda hiç bir bilgim yok ,doğru uygulama saçınıza zarar vermez o kadar çekinmeyin :)

      Sil
  46. Yasemin hanim mrhabalar
    kendi sacim koyu kestanr ben 15 30 gunde bir cikan diplerimi koleston 11.1 ile boyuyorum. Cikan diplerimle birlikte bir onceki uzayan oncei aylarda boyadigim diplerede suruyorum 11.1 i.rengi acilsin diye. Yebi cikan diplerimle uzayan diplere bu islemi yapsam. Uzayan kisminda yanma kopma falan olurmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk seferde hemen kopma olmaz anca birkaç kez üst üste boyarsanız olabilir .

      Sil
    2. merhaba,bnm de saçım koyu kesane, sarıya boyatıyorum surekli ama hep bir turunculuk var. uçları yıpranmış bir saçım var. diplerim çıktı. şimdi bu saçı hem açmak hemde diplerimi kapatmak istiyorum. nerden başlamak lazım sizce. açıcıyla 3 ay önce açıldı, kuaförüm bu sefer turunculuk gidecek dedi. yine turuncu oldu:(şimdi ben açma işlemini yaparken saçımın beyaza yakınmı olmasını bekleyecem. yoksa açarken yine turunculuk kalacak ta sonra küllü boyayı sürerken mi gidecek?ayrıca bn de mi diplerden başlamayalım? bıktım bu turunculuktan:(

      Sil
    3. açma işlemi sırasında saç beyazlamıyor çok çiğ bir sarı oluyor zaten 45 dk bekleme süresi küllü boyayı sürünce turunculuk kalmıyor zaten :)

      Sil
    4. siz yazmadan ben işlemleri yaptım. gzl oldu,yazdığınız boyadan aldım ama sanki bi tık koyu olsaydı daha iyiydi. yakışmadı bana. boyam da bu arada azdı. keşke iki paket alsaymışım. boya saçımda kurudu.yarım saat tutabildim. şimdi bugün yine boyayacam.bi tık koyusu için aynısını alıp tam 45 dk mı bekletmeliyim yoksa 9.1 gibi bir şey mi almalıyım:)

      Sil
    5. yarım saat zaten çok az bir süre ayrıca boyanızda azmış hep söylüyorum bol bol sürün diye bence 10 1 tekrar sürün muhtemelen turunculuk kapanmadı ama daha koyu isterseniz 9 numarada olur ama platin olmaz :(


      Sil
  47. Yasemin Hanım merhaba,
    Sayenizde istediğim renge kavuştum.Ben acik kullu kumral istiyodum.Tam istediğim renk oldu,tavsiye ettiginiz açıcı sayesinde saçlarımı kolayca actım ve ardından boyadım.Cook cok teşekkür ederim .
    Sevgiler,
    Pelin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Pelincim güle güle kullan :)

      Sil
  48. merhaba benim saçım şuan kızıl ama açılmış çıt çıtlarımda var dediğiniz gibi yapsam saçım ve çıt çıtlarımı açabilirmiyim

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. merhabalar yazınız benim saçlarıma da çok iyi geldi..yalnız dip boyamı yaparken yine koleston açıcı ve saç boyası kullanmalı mıyım? ikisi birbirine karışmalı mı yoksa önce dip boya sonra saç boyası mı uygulanmalı? beni aydınlatırsanız sevinirim..teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip boyasınıda yaparken önce koleston açıcı kullanıyoruz saçınızı yıkayıp kurutun ve ardından pallette uygulayın ayrı ayrı karıştırmak yok tabii :) her iki boyada en 45 dk beklemeli saçta serap hanım yalnız açıcıyı kullanırken çok dikkatli olun başka yerlere bulaşmasın

      Sil
  51. merhaba yasemin hanım bende sizin kullandığınız boya işlemini yaptım ama sanki çiğlik fazla gitmedi 2 gün oldu boyayalı renk daha açılırmı yıkadıkça tekrar boyamalımıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk açma işleminden sonra çiğlik kalması normal tekrar pallette 10 /1 uygulayın 45 dk bekletin çiğlikten eser kalmaz saçlarınızızn önünde hafif grimsi bir renk oluşabilir panik yapmayın 2 yıkamada hemen akacaktır :)

      Sil
  52. Benim kendi sa rengim koyu kumral iki gün önce palete açık küllü sarı sürdüm bakır gibi değişik renk oldu tekrar üstüne aynı renk boya sürsem açık sarı olurmu?

    YanıtlaSil
  53. Merhaba benim kendi rengim koyu kumral iki gün önce renk açıcı kullanmadan palette açık küllü sarı sürdüm bakıra benzer değişik bir renk oldu acaba üstüne aynı renk boyadan tekrar sürsem açık sarı olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii saç renginiz koyu ilk seferde açık sarı olması zor 2.kez deneyebilirsiniz aslında pallette nin içinde açıcı amonyak var daha fazla açılabilir birde boyayı bol sürün 2 kutu alabilirsiniz.en az 45 dk bekletin ama platin gibi olmaz aralarda dorelik olacaktır

      Sil
  54. yasemin hanim sizin onerilerinize cok ihtiyacim var.benim saclarimd rofle bardi.iki ay once dip yaptirmak zorunda kaldim.sac diplerim bakir renk oldu.simdide kendi sac rengim olan siyah sacim iki cm kdar cikti.bende saclarimin sari renk olmasini istiyorum ne yapmam gerekiyor.simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakırı kırmak kolay değil ama sizde herkese önerdiğim koleston açıcı ve palette ikilisini kullanabilirsiniz.Kendi saç renginizde siyahmış açıcı ilk seferde istediğiniz tonu yakalamak biraz zor olacak tekrar deneyebilirsiniz.Saçlarınız yıpranmamışsa açıcıyı kullanmaktan korkmayın boyayı bol sürün .

      Sil
    2. cok tesekkur ederim.saclarimin yarisi sari rofle oldugu icin tekrar sor
      mak zorunda kaldim aciciyi bakir olan bolgeye uyguluyorum sonrada boyayi kompile suruyorum her ikisini ayri ayri 45 dakika bekletiyorum.insallah guzel olur.

      Sil
    3. inşallah ama saçınızda bütünlük olmasını istiyorsanız açıcıyı komple tüm saçınıza yedirmeniz daha mantıklı

      Sil
    4. yasein hanım merhaba sizi sürekli takip ediyorum bişey danışıcam lütfen yardım edin dün akşam saçlarımı sarıya boyattı üstüne de ışıltı attılar aslında istediğim renk daha koyu bi renkti esmerim ve iğrenç oldum kuaförü arayıp söyledim bugün sözde aralara koyuluk attı ama hala sapsarıyım ve saçlarımın uçları lastik gibi oldu çok kötü oturup ağladım kestiricem biraz koyulastırmak ta istiyorum kendi boyasam bişey olur mu sacıma lütfen yardımcı olun ve ne renk alıyım

      Sil
  55. Yasemin hanım lütfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  56. yasemin hanı sürekli sizi takip ediyorum ve beni bu dertten ancak siz kurtarabilirsiniz saçlarım balkaramel tonlarında bir renkti dün kuaför boyadı sarısın oldum ya ve üstlere de ışıltı attı sarısın olmak istemediğim için bugün tekrar gidip üstüne bi ton koyu boyattım sözde ama hala sarısınım ve çook çirkinim saçlarım hep yandı uçları lastik lastik koyuya da dönmek istiyorum ama hemen ne yapabilirim hangi boyayı alıp boyayabilirim lütfen yardım edinnn :(

    YanıtlaSil
  57. ayy lütfen moralinizi bozmayın zaten kopan saçlarınıza açıcı sürüp başka bir işlem yapmayın sakın yapmanız gereken tek şey sizi rahatsız eden sarıdan koyu renk bir boya ile kurtulmak koyu renk markalar hakkında bir bilgim yok ama yine size uygun olan tonlarda kendiniz boyayabilirsiniz ama biraz koyu olsun ki boya sarılığı kapatsın zaten yıkandıkça yine 1- 2 ton akacaktır düz boyalar saçınızı koparmaz merak etmeyin umarım kendinize uygun tonu bulur bir daha bu şekilde kuaför mağduru olmazsınız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkkk teşekkür ederim içime su serptiniz valla önümüzdeki hafta mezuniyetim var saçım yüzünden yıkıldım inanın ama koyu bi boya alıp boyucam düzelir inşallah tekrardan çok teşekkür ederim :)

      Sil
  58. merhaba benm ana sacım da acık kumral, ana sacımın uzerıne 4 sene onncesınde aralıklarla 8-9 defa rofle yaptırdım cook guzel bır renktı dısardan gorenler bıle durdurup kuaforumu, sac rengımı soruyorlardı, fakat 1 sene once sacımı cıkolata kahveye boyadım uzerıne bırde tutmadı dıye mavı sıyah vurdum. sacımın rebgını mahvettım. acık tenlı oldugum ıcın her renk gıdııyor, fakat benn sarı saca asıgım, cok ozledım.. su an sacım aktı. sıyah sonrası hıc boyamadım gecen kuaforde 1 paket attırdım, uzayan ana sacım platın sarısıı gerısı kızıl oldu. cok uzuldum. hıc bır kuafor elını surmuor ınce tellı dıye elımızde kalır dıyorlr. ben sacımı platın sarısı yapmak ıstıyorum ne olur banada yardımcı olur musunuz ?? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın rengi aktı demişsiniz şu anda tam olarak ne tonunda ,birde şunu merak ettim çok mu yıprandıki kuaförler elini sürmüyorr sizi yanlış yönlendirmek istemem ama sizz en iyisi bana osmozkadini@hotmail.com adresine yakından çekilmiş bir resminizi gönderirseniz yardıcı olabilirim :)

      Sil
  59. Slm yasemin hanım sayenizde yıllardır istedigim renge kavustum yıllardır okadar para vermeme raymen kuaforden hep mutsuz cıkardım bide üstüne eşimin genemi olmadı lafı ama dün sizin dediklerinizi tam uyguladım ama açıçım yetmedigi için arka aralarda az koyuluklar kaldı bu arada sacim föfleli idi berbat bi röfle tabi benim sizden ricam simdi ben aradaki koyuluklar icin diplerin gelmesinimi bekliyim ozaman hem dpilere hemde o aralara uygulayim yoksa açıcı ve boyayi simdi hemen tüm saca uygulayim yoksa sadece 10.1 alıp tüm saca uygulayim çok uzattim kusura bakmayin ama sizi bulmusken sormak istedim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede saliha hanım diplerinin gelmesini bekleyin hem diplerine hemde koyuluk olan yerlerine sürersiniz zamanla daha güzel bir renk ortaya çıkacak emin olun dip boyası için 25 günü geçirmeyin o zaman dipler çok uzamamış oluyor ve renk daha güzel oluyor sevgilerrr :))

      Sil
  60. meraba ben saçlarımı koleston açık küllü sarıya boyadım ve tonu çok koyu ve turuncumsu oldu daha sonra rengini açmak için exicolor süper açıcı 12.01 boyasını aldım oksidasyon ile karıştırıp boyadım 1 gün ara ile tutmadı rengi pek değişmedi pilatin rengi saç istiyorum birde boyadıktan sonra tekrar üstüne açıcı yapmak için oriyalle 2 hafta beklemek mi gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  61. meraba saçımı pilatin yapmak istiyorum yeni boyadım koleston açık küllü sarıya o açmadı rengini koyu oldu tekrar oriyalle açmak için 2 hafta beklemem gerekir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba seda saç rengini açmadan direk açık sarı boya kullandığın için saçında turunculuk olmuş benim uyguladığım gibi önce koleston açıcı kullan ardından palette 10/1 yalnız saçların uzunsa ve ilk denemede birer kutu yetmiyecek sana her ikisindede 2 şer kutu al bol bol sür .bence beklemene gerek yok ama saçlarında biraz yıpranma olacak tabii daha öncede markasını bilmedğim bir açıcı kullanmışsın ama kopma olmaz korkma uygula sonuca göre tekrar konuısuruz unutma en az 45 dk bekletiyorsun boyaları

      Sil
    2. çok teşekkür ederim saçlarınız mükemmel işi biliyorsunuz :)

      Sil
  62. Merhaba yasemin hanim ben sac bal kumraldi.kuafore gittin dip boyasi icin acmadan bal kumral yapti bakirkizilimsi bi renk oldu tekrar gittim bi ton acti bu seferde ust taraf alt tarafa gore daha acik oldu bende palette 103 aldim asil bi renk oldu cikaramadim bunun uzerine nasil bi renk uygulayim platin sari olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asil bir renk oldu demişsiniz onu pek anlamadım :((( sizde benim yöntemimi uygulayın muhtemelen sonuç alacaksınız

      Sil
  63. merhaba saçlarım şu resimdeki tonda http://www.facebooksitesi.net/wp-content/uploads/cikolata-kahve-sac-rengi-ve-modelleri-1.jpg açık bir sarı tonuna sizce ulaşabilir miyim. ve eğer ulaşamazsam 2. denemeyi ne kadar süre sonra yapmalıyım saçlarım dökülmeye müsaittir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da koyu değil saç tonunuz benim yaptığım yöntemle sarıya ulaşabilirsiniz.Çok fazla beklemenize gerek yok bir hafta önce yada sonra pek birşey farketmez :)

      Sil
    2. yasemin hanım merhaba ben saçımı palette röfle setine boyadım turuncu çıktı ne yapabilirim

      Sil
    3. saolun kızlar

      Sil
    4. röfle seti daha önce hiç kullanmadım aslında o da bir oryel turunculuğu almak içim küllü bir rene boyayın palette 10/1 sürün üzerine güzel bir renk olacaktır :)

      Sil
  64. arkadaşlar bende palette röfle setini kullandım çok memnun kaldım ama ilk önce altın karamelle açtım

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar lütfen isim belirtin yorumlar karışmasın

    YanıtlaSil
  66. Merhaba Yasemin hanım bende dün hafif bakır karamel üzerine platin röfle yaptırmaya çalıştım ama çok platin olmadı gibi dahası aradaki renkleri röfleme çok uyduramadı bu palettenin 10.01 i üstüne direk vursam o hafif bakırlığı kırar mı dersiniz?

    YanıtlaSil
  67. Yasemin Hanım Merhaba.. ben dün hafif bakır karamel üzerine platin röfle yaptırdım fakat istediğim gibi olmadı o aradaki rengi uyuşturamadılar sarıların içinde karamelim pek hoş durmadı gibi..
    Palettenin 10.1 i komple saçıma sürsem o aradaki renkleri düzenlermi aceba ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçınızın tümüne uygulayın ama tek ton olmasa bile rengini kırar.

      Sil
  68. merhaba yasemın hnım nilay ben. sizi bulmama sewındım desem yalan olmaz :) benım saçlarım röfleli şuan tabı dip boyam geldı hatta geçti bile.doğumdan sonra boyattıghım saçlarım tam olmasada platin rengine dödnu sayılır ama tabı asıl rengime kawuşmdım bende.şimdi hem diplerim war hemde arada kahwe saçlarım war sizin uyguladgınız bu yöntemi denesem alacağım sonuç NE olur sizce danışmak istedim.şimdidn teşşekurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii olur ama saçlarınız özellikle dipleriniz çok uzunsa her iki kutudanda 2 şer kutu alın ve uygulayın :)

      Sil
  69. saçımı sabah yıkadım ve sonrasında saç kremi yaptım şimdi saçımı boyamayı düşünüyorum boya iyi tutarmısaçım temiz ve saç kremi yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde boyayı kirli saça uygulamak yaygın bir uygulamadır bende öyle yapıyorum.

      Sil
  70. Yasemin hanım merhaba hepimizin derdine derman oldunuz size nasıl teşekkür etsek azdır. Bende platin aşığı röfle mağduruyum:)) Eğer müsade ederseniz size foto yollamak istiyorum şu anki rengini görmeniz için.ona göre yardım ederseniz cok sevinicem. Yarın kuaföre gidecektim sizin yazınızı okuyunca beklemeye karar verdim.Doğal saç rengim orta kumral kuaför arkadasa dipleri küllü açık kumral üzerine de bebek sarısı paket at dedim sağolsun havuç gibi yaptı beni:) sinirden gülüyorum halime:)) bu 4. defa başıma geliyor.Haftaya kaynak yaptırıcam kaynaktan önce rengi otursun istiyorum. Dipleri çok açık istemiyorum ama dipten sonrasını sizinki gibi istiyorum.çok uzun yazdım kusura bakmayın ama mail verirseniz foto göndericem size..Yardım için sonsuz teşekkürler. (damla)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii damla doğru düşünmüşsün osmozkadini@hotmail.com adresine gönderebilirsin.

      Sil
  71. İLGİNİZE TEŞKKÜR EDERİM BIRAZ KÜLFETLİ GBİ GÖZÜKYOR.SONUÇTA POZİTİF OLSA ....(umarım) :) MAĞDUR DURUMA DÜŞTÜĞÜM İÇİN ÇOKKKKKKKKKKK KORKUYRUMMMM .sonuuccu yazıcam size :)

    YanıtlaSil
  72. YASEMİN HANIM NİLAY BEN ŞUNU SORMAYI UNUTTUM AÇICIYI SAÇIN TAMAMINAMI YOKSA SADECE DİBİ GELMİŞ SAÇLARIMAMI UYGULIYCAM ????????BOYAYIYDA SAÇIN TAMAMINA UYGULICAM DIYMI ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk boyamada saçlarda bütün bir ton yakalamak için hem açıcıyı hem normal boyayı tüm saça uygulayacaksınız daha sonra uzayan dipleriniz için sadece diplere uygulayacaksınız.

      Sil
    2. anladım kusura bakmyın sorularım çok fazla ama :(ama napyım sizi bulmuşken kı geri dönüşünüzde olduğu için :) mutuyum.ok ben ilk etapta uyguladım bu tarıfı uzuayan dipleri nekadar arayla boyamalıyım?sadce boya kullanıcam ozamn dıymı tekrar açılmış saçımı açmıycam? teşkkür ederim yardımlarınız için

      Sil
    3. ben genelde 27 günde bir boyuyorum .eğer uzayan diplerim çok platin olmasın derseniz sadece normal boya kullanın yok ben hepsini aynı paltin istyorum dersenizde o zaman hem açıcı hemde normal boya kullanacaksınız sadece uzayan diplerine tabii

      Sil
  73. geriye denemk kaldı :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  74. Çok teşekkürler yazınız için kendim de yapabileceğimi öğrenince rahatladım! Çok yakışmış size çk güzel bir renk olmuş güle güle kullanın!:)

    YanıtlaSil
  75. merhaba yasemin hanım benim adım fatma!! size bir sorum olacak.. benim saçım sık röfleli ama renk istediğim platin değil. sizin uygulamanızı yapmak istiyorum fakat açıcıyı ve boyayı tüm saça uygulama yapmam saçımı dahada yıpratır mı. komple aynı renk olsun istiyorum saçımı bu yüzden tüm saça yapmam uygulamayı nasıl sonuç verir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer üst üstte açıcı kullanmadıysanız saçınızda kopma yoksa bir şey olmaz tabii ister istemez hafifde olsa bir yıpranma oluyor saçta sonuçta oryel kullanıyoruz .

      Sil
  76. Benim saçlarım şu anda koyu kahverengi, evde bende sarı saç yapmak için güçlü bir açıcı kullanırsam, iyi sonuç verir mi dersiniz?:)

    YanıtlaSil
  77. yasemin hanım fatma ben tekrardan:) benim saçıma açma ilşlemi uygulanmadan direk sık röfle yapıldı. açıcıyı kaç dk tutmam gerekir saçımda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben tülay benimde sacım platın ama zor acılan bi sac tipim var diplere gelince dip boyasını tutturamıyolar kızıllık oluşuyo buda canımı sıkıyo .. bu sizin dediğiniz sac acıcıyı denicem falkat kopma yaparmı platine denk gelirse şayet..

      Sil
    2. kopma olmasada yıpranma olur o zaman sizde platin olan kısmına boyayı sürmeyin sadece kızıllık olan yere uygulayın :)

      Sil
  78. komple röfleli saçta tüm saça açıcı için 45 dk çok değil mi yasemin hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 45 dk nın altında tutarsanız daha koyu bir sarı çıkıyor 45 dk son nokta zaten 2 saatte tutsanız daha fazla açılmıyor zaten ama yine siz bilirsiniz tabii.

      Sil
  79. Yasemin hanım meraba. Ben 3 ay içinde saçlarımı 2 defa açtırıp koyulttum. Normalde saçlarım koyu. Platin sarısına dönmek istiyorum.. Fakat kuaförler istediğim rengi tutturamadılar. Bende kızıp koyu kumrala boyadım. Aklımda hep sarı olmak var. vazgeçemediğimden sürekli bu tarz sayfalara bakıyorum ve sizin bu sayfanız dikkatimi çekti :) Dediğiniz gibi yapsam koyu kumraldan bu renge dönüşür mü sizce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kumraldan çok rahat döndürürsünüz merak etmeyin :)

      Sil
  80. Merhaba Yaasemin Hanım:) Benim saçım çok işlem gördü ve şu anda koyu kahverengi tonlarında. Bu yüzden doğal küllü açık sarı elde etmek için Koleston yerine Garnier yada Palette'in Natural serisinden koyu saçları açabilecek bir ürünü kullanıp, ardından yine bu serilerden bir ürünle bu tonu bir kez daha açmayı düşündüm. Sizce bu şekilde daha organik bir boyayla açmak biraz hafif mi kalır, benim durumumda açıcı kullanmak şart mıdır?:)

    YanıtlaSil
  81. Küçük düzeltme: Garnier Color Naturals'ın yine Koleston gibi 4 tona kadar açan bir ürünü var, fakat saç renginin önceki halinin, kullanımdan sonra nasıl hal alacağı belirtilen kısımda "Doğal Saç Renginiz" diye belirtiliyor. Bu sadece işlem görmemiş saçları açacağını mı belirtir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba idil,garnier hakında hiç bir bilgim yok hiç kullanmadım ayrıca oranik bir boyanın koleston kadar yoğun açıcı içerdiğini hiç sanmıyorum.Her boya kutusunda doğal saç renginiz diye belirtilen bir kısım vardır ona pek aldanma.Ayrıca sahip olduğun rengi açıcı olmadan sarıya dönüştürmen çok zor .Saçlarında dorelik kızıllıklar oluşacaktır.

      Sil
  82. Yasemin Hanım 3. fotoğrafınızda saçınız daha sarı olmuş yine aynı boyayı mı kullandınız:)Saçınızda biraz daha az bekletince öyle mi oluyor?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hepsi aynı boya sanırım ışıktan ve saç spreyinden

      Sil
  83. Küllü sarı ve doğal sarı aynı anlama mı geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır aynı anlama gelmiyorr küllü renklere kızıllık dorelik az olur doğal sarılarda dorelik olurr

      Sil
  84. Yasemin hanım merhaba,
    1 ay önce koyu siyaha boyalı olan saç rengimi açık tonlara döndürmek için kuaföre gittim, önce komple açıcı uygulandı sonra koyu kumrala boyandı sonucunda bakır tonları ortaya çıktı. 2 gün önce de sarı olmak için kuafördeydim , önce tümden kumrala boyandı üzerine balyaj atıldı ama istediğimden tamamen farklı bir sonuç ortaya çıktı üstelik saçım çubuk çubuk duruyor.. Şimdi sizin yaptığınız işlemi yapmak istiyorum ne önerirsiniz? Açıcı kullanmadan boyayı uygulasam sonuç nasıl olur? şimdiden teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıcı kullanmadan direk sarı boyayı kumaral saçınıza sürerseniz saçınızda kızzllık olur size tavsiyem aynı benim methodu izlemeniz.

      Sil
  85. merhba yasemın hnm nilay ben gecen haftalrda sızınle yıne konusmuş fikir danışıklılığı yapmıştık.bu gece söldklernız gbı (2 kutu açıcı almama ragmen sacım turuncuuuuu :((((((( olduu çıktı boyam 1 kutydu dogruya doğru fakat 45 dk bekltggım sac bır turlu ciwciv sarısını bırakın normal sarı bıle olmadı turuncu cıktı meydana ben aradakı turuncular kapanıcak derken kafamm oldı turuncu pardon ben şimdi ne yapmalıyımmmmm????????? keşke boyamasaydımhıc dgılse öncekı halı platın we diplerinı gecmıs bı sacım wardı yarın işe nasıl gdcemmmmm :( siyah boya alıp bır cırpıda sarı saç sewdamdan wazmı geçeyım yoksa ne yapayımmm?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay hanım açıcı ile açtığınız saç zaten turumcumsu bir renk olur siz üzerine palette 10 / 1 kullanmadınız mı :(((

      Sil
  86. kullanmam mı kulandım tabıykıde açıcımın markası koleston degıldı ok. fakat boyat palette 10/1 dii :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi anlaşıldı nilay hanım .Koleston açıcılar içerisinde turunculuk oranı en az olan açıcı bende bu boyayı bulana kadar başka açıcılarda denedim ve en iyi sonucu bundan aldım başka bir marka yerine benim ısrarla kullanmanızı tavsiye ettiğim kolstonu deneseydiniz bu sonuç olmazdı tabii palette de çok yoğun oluşan turunculuğu kapamadı Şimsi size tavsiyem eğer saçlarınız iyi durumdysa işlemi en başından yapmanız açıcı ve boya.Ama saçınıza güvenemezseniz koyu bir renkle kapatmak bana son halinizin resmini çekip mail atabilirmisiniz hemen geri dönerim size osmozkadini@hotmail.com

      Sil
    2. bir de nilay hanım saçınızı bu kadar açmışken kolesonla tam olarak açılır diye düşünüyorum panik yapmayın .birde bana telefon numaranızı yazın lütfen hemen size geri dönücem mailleşerek vakit kaybetmeyelim

      Sil
  87. Merhaba Yasemin hanim saclarimi kendim siyaha boyayip biraz aktiktan sonra kendim actim kizilliklari gitmedigi icinsekuafore gidio acik kumrala cagka sikel in rengine boyattim cunku platini tutturamadilar bende simdi zaman gecti dipleride geldi diye hala platun istiyirum acik kumrala nasil yapiyim acici gerekirmi gerekmeden mi onerdiginiz boyayi uygulayayim boyalar ve acici sizin cevabinizi bekliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak platin istiyorsanız açıcı kullanmanız şart.Yoksa saçınızda kızıllıklar dorelik oluşur .

      Sil
    2. Çok tşk ederim cevabınız için sonucu yazıcam iyi akşamlar ...

      Sil
  88. Size sölmeden geçemıycem bu akşam kuaföre ugrıycam ben biii ???? :( :) :O

    YanıtlaSil
  89. itiraf etmeliyim ki korkyrum keşke olsaydııı .ilgnze teşekkür ederımm:)

    YanıtlaSil
  90. ten rengim beyaz kahverengi goz rengim var 12 yasindayim altin sarisi yaptirmak istiyorum sacimi yada avril lavigne nin what the hell gibi sari yapip aralarina ayni renk yaptirmak istiyorum hangi renk daha cok yakisir ve dus aldikca kotu olmaz yazarsaniz sevinirim ayricacok guzelsiniz

    YanıtlaSil
  91. 12yasindayim, beyaz tenliyim,kahverengi goz rengim,sac rengimi altinsarisi veya avril lavigne what the hell (taksideki sac aralarindaki renk)sarkisindaki sari ve icindeki renk gibi yaptirmak istiyorum gansi daha cok yakisir ve dus aldikca rengi kotu olmaz sacim da uzun
    yasemin abla cevap yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  92. biliyrum tatıldeymıssınız nekadar bize dönebılrsınız bılemyrum ama :) bana acil dönerseniz nilay ben bu arada resmde grdunuz saçımn en son halını bu akşam iş çıksı kuaföre gdcem dun teşhis koysun dye gttgm kuaform bana röfle yapcz dedi.sizce saçım röflemi olmalııı ????? yoksa hangi işlemı yapmak dha net olur yardımmmm????????? :)

    YanıtlaSil
  93. İyi günlerr, benim saçlarım siyahtı herkez bu rengin zor tuttuğunu soyluyor ama ben kuaförüme 2 kere gittikten sonra bu renge ulaştım. Fakat 4 5 ay kadar kullandıktan sonra diplerim çıktı diplerim kahverengi diplerimi boyatmak için başka kuaföre gittim aslında ona tam açık renk aynı renk olmamasını soyledım hatta bır ıkı ton koyusunu yapın dedım çünkü diplerde platin olunca sarı zaten yaşı olgun gösteriyor diplerde öyle olunca felaket bence ama o kuaför ben hallederim dedı etti tam aynı rengi tutturdu tartışmak zorunda kaldım. Şimdi boyatalı 3 4 gun oldu. Ben diplerimi 1 2 ton koyu ıstıyorum. Buna kuaföre gitmeden evde hangi boyayı hangi tonunu alarak ulaşabilirim? Yardımcı olabilirmisiniz yasemin hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak şu anda saçınız ne renk onu anlamadım :)

      Sil
  94. merhba yasemin hanım bnım saçlarım açık kestaneydi tabi doğl degıl boyydı dore sarı palette 10.5 ile boyadım biraz sarı oldu ama bn platin ve altın sarısı arası bisey istiorum 17 yasındaım bana ne önerirsiniz yardımınza ihtycm var :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın sarısı nasıl elde edilir hiçbir fikrim yok sadece platin sarısı kullandım ama dore sarıları tavsiye etmiyorum çok yoğun kızıllık oluşur saçınızda.

      Sil
    2. peki tesekkür ederim platin sarısına yakın bi ton ıcın hangi boyayı kullanmam lazım sizin paylastıklarınz harıcınde .s

      Sil
    3. pekii bana fotografımı mail adresinize atsam ıstedıgım renk ıle beraber bı boya önerir misinz ? :(

      Sil
    4. mail atsam resmimle istedgm rengi boya önerme sansınız var mı peki ?

      Sil
  95. mail atsam fotomu istedgm renk ile beraber boya önerr mısnz?

    YanıtlaSil
  96. MERHABALAR YASEMİN HNM....bende sarışın olma çabalarında bir bayanım.siyahtan dönmemek gerçekten zor..ancak en zoru başardım ve şu an rahatsız etmeyen bir turuncumsu sarı durumundayım..lakin aralarda koyuluklar kahve tonlarında olmak kaydıyla duruyo..net bir açılma olmadı yani..2 kez palette uyguladım ama genede net olmadı şu aşamada ne yapmalıyım??desem..................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genede bravo gerçekten siyahla dönmek çok zordur şu anda eğer renk sizi çok rahatsız etmiyorsa diplerinizin uzamasını bekleyin aynı işlemi dip boyası olarak uygulayın 2- 3 ay sonra renk oturacaktır eğer renk hoşuma gitmedi diyorsanız aynı açıcı işlemi tekrar yapın sanırim siyahtan dönerken tam açılmadı yani aynı işlemi hem açıcı hem boya işlemini tekrar yapınn eğer saçta çokyıpranma yoksa:)

      Sil
  97. SLM yasemin hnm nilay ben hatrladgnzı duşunyrum.sarı saç hewesimm bıttı kuaföre gttım we röfle yaptrdım ewt saçlrım aralarıda turuncu olmakla beraber sarı oldu kaşlarım sıyah kaldı açtrmadımda rengnı kararımı werdım kahwe tonlarında boyatıcam we bı müddet böle kulanmaya karar werdım.GERCEK ŞU KI ÇOK UZULDMDENEMELYDIM HIÇÇ bnu sekılde deneyıpte tutran arkadaslrıda tebrk edyrum.ben o mutluluğu yasayamadım :)teskkur edrıjm ılgnıze tekrardan kahve saçlrımla sızı takıp edcm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii nilay hanım hatırladımm evet keşke deneseydiniz ama neyse artık biraz dinlensin saçlarınız moralinizi bozmayınn sevgilerr :))

      Sil
  98. yıpranma yok fakat ben daha bir açık renk istemiştim:) 1 palete açıcı ve bir boya hakkım var sanırım :)teşekkürler<3....

    YanıtlaSil
  99. Merhaba yasemin hanim benim kendi sacim kahve yariya kadarda rofle birbirine girdi renkler bende boyadim 9.1 10 ile karistirip boyadim ve sonuc kullu kumral oldu ben daha acik istiyodum aciciyla boyasam olurmu nolur yardim bugun boyadim yipranirmi tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke boyaları karıştırmasaydınız nasıl bir ton istiyordunuz onu belirtmemişsiniz sanırım açıcı kullanırsanız rengi kırarsanız düz boya ile boyamışsınız yıpranma olmaz hemen

      Sil
  100. Merhabalar..Sacimi boyattim siyahtan Kumral istedim ama kizil kahve sari oldu nasil duzeltecegim hakkinda bilgi verirmisnz bide acilali iki gun oluyo tekrar acsam koparmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım siyah olduğu için tam açılamamış ikinci bir açma işlemi yapmanız gerekecek çok yıpranma yoksa hemen kopma olmaz

      Sil
  101. Merhaba Yasemin Hanım. Saclarınızın hem rengi, hem uzunluğu hem de gurlugu çok guzel. Kocaman bir maşallah demek isterim çunku benimkiler de benzer görunumdeyken 8- 9 yıldır röfle yaptırmamda sorun yaşamayıp sondan bir önceki röflemde kopma ve yanmalarla karşılaştım. bende bundan sonra uzun sure dip boya ile idare etme kararı aldmıştım ta ki yazınızı görup aklım çelinene kadar :) tek sorun sizin bu iki uygulamayı 27 gunde bir mi yoksa 3 ayda bir mi yaptığınızı anlamamam. Yorumlarda 27 gun diyorsunuz ama yazınızda kucuk bir kelime hatası olmuş galiba ve hangisi bilemedim. Cevabınız için şimdiden teşekkurler :)

    YanıtlaSil
  102. Merhaba Yasemin Hanım saçlarınızın hem rengi hem boyu hem de gurluğu harika. Öncelikle kocaman bir maşallah. Cunku benimkiler de 8-9 senedir röfleye çok iyi dayanıyordu. Ama sondan bir önceki röflemde yanmalar ve kopmalar oldu:( bende bundan sonra uzun bir sure cok açık sarılarla dip boyası yaparak idare etmeyi dusunuyordum ta ki yazınızı görup aklım çelinene kadar :) tek sorun röflelerimin ustune açıcıyı getirmekten korkuyor olmam bir de sizin bu iki uygulamayı 27 gunde bir mi yoksa 3 ayda bir mi yaptığınızı anlayamadım. Cunku yorumlarda 27 gunde bir diyorsunuz yazıda ise 3 ayda bir diye anlatılan bir paragrafta bir kelime hatası olmuş ve ben çözemedim. Cevabınız için şimdiden teşekkurler :)

    YanıtlaSil
  103. yasemin hanım merhaba...şunu sormak istiyorum koleston yoğun saç açıcı yı uygulamamda sakınca varmı daha öne 2 kez palette açıcı denedim ancak saçlarımda bir sorun oluşmadı..koleston açıcı daha sonra palette 10.1 denesem nasıl olur sizce??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer çok yıpranma kopma yoksa bir şey olmaz sonuçta bunlar market boyası.Bende defalarca açıcı kullandım sadece uçlarda hafifi lastiklenme oldu merak etmeyin :)

      Sil
  104. merabalar yasemin hanım yazınızı okudum banada yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum benim saçlarım kızıl ve söylediğiniz gibi açıcı kullanıp sonrada palette küllü sarıya boyasam kızıllığı kırar mı sonrada altın karamel rengine boyamak istiyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  105. LÜTFEN YORUM VE SORULARINIZI ARTIK BU SAYFAYA BIRAKINIZ

    http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2013/04/platin-sari-sac-rengi-ve-sac-boyama-2.html

    BU SAYFANIN KOTASI DOLMUŞTUR.

    YanıtlaSil