19 Ekim 2012 Cuma

BİRAZ BENDEN BİRAZ NAZDAN ...


Geçen hafta dikmiş olduğum jarse leopar bluzumu ilk defa gezmeye giderken giydim ve Nazla poz verdik,daha doğrusu veremedik çünkü Nazla resim çektirmek çok zor.Şu  sıralar en favori bluzum oldu bu jarse :)  Aslında siyah streç kotla giyecektim ama maviyle de fena durmadı sanki...


     
Bu hafta çok sıkı olarak Naza çalışıyorum.Üç tane tayt pantolon diktim.BU YAZIMDA   nasıl diktiğimi aşamalı olarak anlatmıştım.

Kırmızı penye bir kumaştan mevsimlik bir de bluz diktim  kızıma. Bu çilek aplikeyi önceden Naza diktiğim çizgili bir bluzdan söküp tekrar buna diktim .ÇİZGİLİ BLUZ oldukça dar geliyor artık .Yaka ve etek ucuna yine bant geçtim kol ağızlarını sadece içine kıvırdım.Boyunu biraz uzun tuttum en azından  uzun bir süre giysin diye.

 Aslında niyetim bu bluzu yine aşamalı olarak size açıklamaktı ama gece diktiğim için fotoğraflar kötü çıktı ve çok parladı,bende koymaktan vazgeçtim.Naza şu anda güzel bir kumaştan siyah bluz dikiyorum 1-2 güne kadar açıklamalı olarak yayınlarım.
Bu leoparlı taytın kumaşıda tahmin ettiğiniz gibi benim geçen kış diktiğim tunikten kalan bir parçaydı.O parçada gene Nazın kısmetiymiş  :)     HOŞÇA KALIN  :) 

39 yorum:

  1. Tanrım gene Yasemin harikalar odasında

    YanıtlaSil
  2. Behlül gibi konuşcam
    Vay Vay vay vayyy
    :)
    Kızıda annesi gibi leoparcı ;)
    Çilekli blüzede senin bluzede bayıldımmm ellerine sağlık marifetli hatun.. :)

    YanıtlaSil
  3. sude taşcı19 Ekim 2012 15:56

    Yasemin hanım sizi öncelikle tebrik etmek istiyorum çok güzel şeyler diktiğiniz aşikar ama en önemlisi çok ince bir zevke sahipsiniz herşey beceriyle bitmiyor onları süslemek anlamlandırmak çok önemli ve dikkatimi çekti her soruyu çok samimi olarak cevaplandırıyorsunuz.Ben çok güzelsiniz tatlısınız demiyorum bunu zaten görüyoruz. AMA SİZ GERÇEKTEN YETENEKSİNİZ . size özel bir email attım bu arada iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sude hanım gerçekten çok güzel şeyler yazmışsınız ,gerçekten çok mutlu oldum.Çok teşekkür ederim.Maillinizi aldım bu arada sevgiler...

      Sil
  4. jarse kloş bi etek dikiyorum şu an ama ömrümden ömür gidiyo ne gıcık bi kumaş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jarse dikimi en zor kumaş bence adamı süründürür resmen :) kolay gelsin sizede bitirince paylaşın lütfen eteğinizi merak etimm

      Sil
  5. sizin de ne tatlı bir kızınız varmış böyle,ben de maşallah diyorum ona 41 kere
    yaptıklarınız da çok güzel,güle güle giyin anne kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgün hayat çok sağolun,sizde hoşgeldiniz:)

      Sil
  6. Ellerine sağlık hepsi çok güzel yine ne de olsa el emegi
    Çalışma alanın da gözümden kaçmadı inşallah benimde ferah ferah bir çalışma alanım olur seninki gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş odam önceleri eşimin bilgisayar odasıydı ama ben el koydum sonunda dikiş yapıyorsanız özel bir alan şart.Sizin daha iyileri olur inşallah

      Sil
  7. Seda ya katılıyorum jarse kumaş dikmek ayrı bi çaba gerektiriyo..
    Makine bile zorlanıyo :)
    bu yüzden bi kez daha tbrkler sana :)
    bu arada kumaşlarını nerden alıyosun .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. antalyada ucuz kumaş pazarından alıyorum zaten başka bir yerde yok 2-3 küçük dükkan sadece.Evet jarse dikmek zor,biraz zaman alıyor.Teşekkür ederim güzel sözlerin için

      Sil
  8. çok tatlı olmuş manken harika:) sizi takibe aldım
    takip butonumu ekledim beklerim:)

    YanıtlaSil
  9. ayyy bayıldım harika olmuş anasına bak kızını al dedikleri bu işte:) çok hamaratsınız yasemin hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ,elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum işte :)

      Sil
  10. Ellerine saglık canım :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. güle güle giy bluzun modeli çok hoşuma gitti kalıbı dergiden mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kalıbını yine kendi bluzlarımdan çıkardım ,teşekkür ederim

      Sil
  12. anne güzel , kızı güzel, annenin dikiş yeteneği güzel daha ne olsun:) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooooo çok teşekkür ederimm :) her zaman beklerim filiz hanım

      Sil
  13. Bu postta benim favorim, Naz'ın bluzu. Senin gibi becerikli bir anneye sahip olduğu için çok şanslı;)

    Bana oy verdiğin için çok çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm umarım bir faydam dokunur :)

      Sil
  14. ellerine sağlık canım hepside harika olmuş.anneli kızlı güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mihrimah bizdende sana sevgiler :)

      Sil
  15. maşallah size ne hamaratsınız böyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim swotpisces ,elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum işte :)

      Sil
  16. ben saçlarınıza bayıldım rengide çok güzel herhangi birnumarası varmı boyanının çok merak ettim çok teşekkür ederim ayça

    YanıtlaSil
  17. palette 10/1 açık sarı küllü

    YanıtlaSil
  18. benim 3 aylık bir kızım 6 yaşında bir oğlum var. ikisine de dikmek için neler hayal ediyorum ama bir makinem yok. üstelik kullanmayı da bilmiyorum. kursa gitmek ise çok zor çünkü 2 çocukla çalışan bir anneyim. sizlerin yaptıklarınızı imrenerek bakıyorum. eve makine alsam kendim öğrebilir miyim sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikide öğrenebilirsiniz ben makinayı ilk aldığımda iplik bile saramıyorum ama herşey zamanla.Sök,boz yeniden yap yöntemiyle öğrenirsiniz elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım .Sevgilerimle

      Sil
  19. çok güzel olmuş. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. merhaba diktikleriniz çok güzel:)dikiş makinanızın altına birşey mi koyuyorsunuz? ses için mi?

    YanıtlaSil
  21. Makinadaki titreşimi engelliyor yani makina çok sarsılmasın diye havlu tarzı birşey koyuyorum.

    YanıtlaSil
  22. Cok seker gercekten elinize saglik

    YanıtlaSil
  23. teşekkür ederim necla hanım

    YanıtlaSil